How a Crapshoot Site can Make you Tilt

beanaddict

beanaddict

Rock Star
Joined
Dec 25, 2005
Total posts
222
Sorry I haven't got to post very much for a while, but this has been bugging me the past 5 days.
So I figured I'd post it. I've also emailed TP to see if they wanted to reply to this.

I've played at some of the freerolls at Tropical Poker and got a bankroll up to $3.75.
Nothing big but they have .50 sitngo's that are fairy easy until this happened me.

The site software crashed, several times, signed me for sit n go's I didn't even register for.
By the time I could get logged back in my stacks were at 120, 240, and couple of others.
Not impossible to come out of, however very difficult. What the heck I didn't even sign up for these!

Anyways, 3 sit n go' s in a row I caught AA went all in every time and the villan had A rag.
Rag hit trips every time. - I'm still not mad yet.

I did email support telling them the software kept crashing.
That I got signed for sng's, that I didn't even sign up for. And if I could have a refund.

Email back...

Thank you for contacting Tropical Poker. We are very sorry for the inconvenience, but we are going through some issues with one of our servers and all the freerolls are temporarily down. We are currently working on getting this issues solved and we hope to have all of the tournaments up and running very soon. Thank you for your patience!

Once again, thank you for contacting Tropical Poker. If you have any other doubts or questions please write back.
Best regards,
JP
Customer Service
Tropical Poker - Wish you were here!

Ok so they're having some server problems no biggie.
Even though I didn't ask about the freerolls.
So I emailed them a little later telling them what happened again.

Their reply,
Thank you for contacting Tropical Poker. We will investigate your account and this situation and if it is necessary we will refund you for those tournaments. We will get back to you with a response as soon as we have finished our investigation. Thank you for your patience!
Once again, thank you for contacting Tropical Poker. If you have any other doubts or questions please write back.
Best regards,
JP
Customer Service
Tropical Poker - Wish you were here

Two days later I email them again, asking how this investigation is going.
Should not be very difficult with only a couple hundred people on the site.
No reply...A day later again I emailed them with no answer.
Now I'm just being ignored. It is only 3 bucks :confused:


5th day nothing, So JP those server issues you've been having for a little while.
That's BS, try since your beta test period. As for your closing saying,
" Wish you were here"- No you don't. Your customer service sucks.
 
Last edited:
beanaddict

beanaddict

Rock Star
Joined
Dec 25, 2005
Total posts
222
I wouldn't ever deposit on here, but to make a little off the freerolls. Then build it from there I wouldn't have minded doing.
 
beanaddict

beanaddict

Rock Star
Joined
Dec 25, 2005
Total posts
222
Actually, anyone thinking about this site...The only way you can deposit is a money transfer. The only way to cash out is by check-it takes 5 long weeks.
 
_MavsFan_

_MavsFan_

Guest
Joined
Jan 6, 2007
Total posts
124
I used to play on tropical poker free sng's and tourneys all the time. I got up to $20 and cashed out. Waited a few days and received nothing in my account - I dont remember what way I used to cashout, but it was through a third party such as neteller(yes I know Neteller doesnt allow US, but the one I signed up for did). I waited and waited and received no money. So....I started emailing trying to figure out where it went, and TP said they sent it. I emailed the third party and they said they never received anything. I went back and forth trying to figure out where this money went. I finally got sick and tired of back and forth emailing and just gave up on the $20. I look back at the site a few weeks later, and they raised the amount of money to cashout to $50 or so (I dont remember exact amount because it was months ago). I also just now tried to login with my account info and get this error message:
Sorry but we are unable to process your request at this time.
I also tried to retrieve password and username through the email "forgot username / password". I entered my email and it says there is no record of that email address.

DO NOT PLAY @ TP

-MavsFan
 
B

bw07507

Legend
Joined
Jan 8, 2007
Total posts
2,219
Yea i won 100 dollars off of freerolls at TP and they wouldnt let me cash out, hate that place with a passion.
 
beanaddict

beanaddict

Rock Star
Joined
Dec 25, 2005
Total posts
222
Yea i won 100 dollars off of freerolls at TP and they wouldnt let me cash out, hate that place with a passion.

How come they wouldn't let you cash out? Did you have to make a prior deposit? Or they just would not answer your request?
 
B

bw07507

Legend
Joined
Jan 8, 2007
Total posts
2,219
How come they wouldn't let you cash out? Did you have to make a prior deposit? Or they just would not answer your request?

They told me that they couldnt send me a check and I had to use neteller or firepay, neither of which work for US customers. I had sent them an email before I even played there and they said that they would have a check sending process in a couple weeks. 2 months later, they still will not send me a check and I ended up just donking off the 100 on a 1/2 NL table.
 
Related Full Tilt Reviews: English - Dutch - German - Spanish - Portuguese - FT Casino - Full Tilt Poker Mobile
Top